HANDELSBETINGELSER OG PRIVATPOLITIK


Betaling
Sabella modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og applewallet. Betalingen vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i Danske kroner og er incl. moms.

Sabella bruger shopifys godkendte betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer. Derudover sikre Shopify (hjemmesideudbyderen), at GDPR-lovgivningen overholdes. 

Du kan altid skrive til kontakt@sabellakeramik.dk og få dine oplysninger slettet.

Levering
Sabella sender pakker via DAO, som leverer indenfor 2-4 dage 365 dage om året, med undtagelse af travle højtider. Pakken bliver som udgangspunkt sendt til din hjemmeadresse. Betingelserne for DaoHOME levering er, at pakkens omkreds og længste side ikke må overskride 120cm totalt. Hvis pakken overskrider DAOs kriterier, bliver den sendt til et posthus, som har et samarbejde med DAO. Hvis du har ønsker til, hvilket posthus det skal sendes til, så skriv gerne adressen på posthuset i kommentarfeltet, når du betaler. 

Afhentning

Hvis du gerne vil benytte dig af at afhente lokalt, er det også muligt. Skriv i kommentarfeltet i indkøbskurven, hvilke tider og dage som vil passe dig bedst, og så en mail eller telefonnummer, som du gerne vil kontaktes på, så aftaler vi nærmere. Adressen man afhenter fra, er følgende:
Mågevej 4 2. th 
5000 Odense C 

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Reklamationsretten gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet.

Sabella vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering rettes henvendelse til og reklamationer sendes til adressen:

sabella
Mågevej 4 2 th 
5000 odense C

Send først en mail til kontakt@sabellakeramik.dk, hvor du skriver, hvad produktet fejler. Når vi har fået præciseret problemet, vil jeg betale for en DAO forsendelse, og sende et forsendelses nummer, som skal bruges til retureneringen.

OBS! Jeg forventer, at keramikken bliver pakket ind som ved ankomst eller noget ligende, så produktet er godt beskyttet. Brug evt. masser af avis papir, bobbelplast eller de pakkechips pakken ankom i. 

Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt på Webshopen.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på kontakt@sabellakeramik.dk. I meddelelsen skal du gøre mig tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Varens stand, når du sender den retur:
En vare skal fremstå som ny ved returnering, men du må gerne undersøge varen på samme måde som ved et almindeligt butikskøb. Er varen taget i brug, har du stadig fortrydelsesret, men du skal selv betale for værdiforringelsen, som bliver vurderet af sælgeren